loading...
کالای برق پارس
معصومه فتحی بازدید : 20 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

در این مقاله، با مقایسه چندین مدل لامپ ال ای دی موجود در بازار ، خواهیم دید که کدام مدل لامپ بهتر است و خرید کدام بهترین لامپ های حبابی موجود در بازار است و از نظر مارک منطقی تر و مقرون به صرفه به نظر می رسد. البته ، ما همچنین نظر مصرف کننده و رضایت از هر مارک لامپ را نیز بررسی می کنیم.

مانند بسیاری دیگر برای مصارف خانگی ، شما احتمالاً LED لامپ را به سایر مدل های لامپ ترجیح می دهید و آن را بهترین لامپ می دانید. اما قیمت ها و مارک های مختلف ممکن است گیج کننده باشد. در آخر ممکن است به توصیه فروشنده اعتماد کنید.

اما در این مقاله سعی بر آن است که توجه مشتریان را جلب کرده و از شعارهای تبلیغاتی تولیدکنندگان دور شویم. مارک های ذکر شده در این مقاله از میان پرفروش ترین ها انتخاب شده اند و بالاترین امتیاز را دارند.

مقایسه بهترین مارک لامپ حبابی بنام بروکس

لامپ بروکس توسط یک شرکت روشنایی سازگار با محیط زیست با شعار "این نور برای سلامتی شما مفید است" ارائه می شود. مارک بروکس در استان های مختلف نمایندگی دارد و می توانید آدرس آنها را در وب سایت آنها پیدا کنید. یکی از ویژگی های آزار دهنده این مارک بزرگ بودن کمی نسبت به لامپ های استاندارد است که بعضاً در گنبد لوستر نمی گنجد. البته طرفداران این برند عظمت لامپ را با نورپردازی و کیفیت خوب آن مرتبط می دانند. گروه انرژی بروکس در گروه A+ قرار دارد.

قیمت لامپ Brooks بسته به ظرفیت آن متفاوت است.

مصرف کنندگان بروکس دو دسته وجود دارد ، به نظر می رسد دسته اول از دید و کیفیت نام تجاری بسیار راضی هستند. اما دسته دوم عمر لامپ را کافی نمی دانند و تعداد ساعات کار لامپ را کمتر از آنچه در مشخصات آن مشخص شده است می دانند.

مقایسه بهترین مارک لامپ حبابی بنام پارس شعاع توس

پارس شعاع توس یکی از بهترین لامپ های موجود در بازار را ارائه می دهد. این شرکت ادعا می کند که هم از تجهیزات مدرن و هم از متخصصان واجد شرایط استفاده می کند و همچنین شاخه ای از شرکت های معروف بین المللی جهان است. بنابراین ، ما انتظار داریم لامپ های با کیفیت را راه اندازی کنیم.

مشاهده لامپ های پر فروش پارس شعاع اینجا کلیک کنید.

بیشتر شرکتهای LED لامپ بیش از 80٪ کاربران را راضی می کنند. شعاع Pars لامپ از 9W شروع می شود و با قیمت بالاتر تا 40W افزایش می یابد.

بیشتر کاربران این برند را به دلیل کیفیت خوب نور و دوام آن تحسین می کنند. بسته بندی لامپ خیلی حرفه ای به نظر نمی رسد و به خوبی لامپ نیست.

به نظر می رسد برند پارسه شید علی رغم خوش شانسی در بین خریداران ، هنوز در این آزمون موفق نشده و به لطف تخفیف های خوب توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. اگر قیمت مناسب عامل اصلی خرید شما است ، به دنبال خریداران مناسب لامپ باشید.

مدل لامپ بروکس کمی بزرگتر از اندازه استاندارد است و اگر لوستر خانه یا محل کار شما دارای حباب است ، اولین خرید خود را در مقادیر کم انجام دهید. پارس شعاع توس طرفداران و مخالفان بسیاری دارد. با این وجود نمی توان مصرف کنندگان راضی این برند را نادیده گرفت. بنابراین اگر به دنبال بهترین لامپ ال ای دی در بازار هستید ، پارس شعاع توس یکی از گزینه های روی میز است.

در جستجوی بهترین لامپ نمی توانید از کنار مارک پارس شعاع توس عبور کنید. بسیاری از افراد ، علی رغم بسته بندی ضعیف ، این مارک از روشنایی کم مصرف، جمع و جور و با کیفیت را دوست دارند.

رضایت مشتریان هنگام خرید این لامپ ها

رضایت از  پارس شعاع توس لامپ در بین مصرف کنندگان زیاد است. بنابراین می توان گفت که یکی از گزینه های اساسی لامپ ال ای دی بهترین است. افراتاب به سرعت نمی سوزد و نور خوبی دارد.

برخی از مارک ها و مدل ها لامپ را در سه رنگ ارائه می دهند و شما می توانید سفید آفتابی ، مهتابی یا یخی را انتخاب کنید. ممکن است فکر کنید نور سفید یخی از نور ماه روشن تر است. اما در واقع این رنگ بین نور خورشید و مهتاب است ، زردی روشن که طرفداران خاص خود را دارد.

یک نکته مهم را فراموش نکنید. لامپ که در طول مدت ضمانت می سوزد قابل تعویض است. بنابراین ، بهتر است از فروشگاهی خریداری کنید که در صورت سوختن لامپ جدید شما جایگزین شود.

اگر قصد خرید بهترین لامپ های حبابی را دارید بهتر است سری به سایت کالای برق پارس بزنید.

[caption id="attachment_6446" align="alignnone" width="1000"]لامپ حبابی لامپ حبابی[/caption]

خرید بهترین لامپ های حبابی 

اگر خرید اینترنتی می کنید ، هنوز می توانید فروشگاهی در نزدیکی محل زندگی یا محل کار خود پیدا کنید که اقلام مارک بفروشد و لامپ های سوخته را تحویل دهد. در خرید آنلاین می توانید تخفیف های بسیار خوبی بگیرید یا با خرید لامپ های کم مصرف می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اکنون نوبت شماست که بگویید کدام مارک لامپ برای شما مناسب است.

برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 1,056
  • بازدید کلی : 3,157